2016. május 20., péntek

Visszaszámlálás

...indul.
Már csak 3 hónap. 
Imádkozunk a kislányunk egészségéért.
A szülés születésünnepéért.
A jövőnkért.
Mert: "Bizony, az ÚR ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom." (Zsolt 127,3)

Közben remélem, hogy a blogokra visszajönnek a képek. Egy képbeállítást módosítottam pár napja és csak most vettem észre, hogy azzal letiltotta az összes fotómat. Visszaállítottam, remélem, hogy nem vesztek el.
...and Daddy, as well! :)
"Az anyaság felruházza az embert egyfajta sajátos, különös látásmóddal, mondhatni prizmával, amelyen keresztül úgy láthatja a gyerekét, mintha több különböző arcot viselne egyszerre. Ezért él az emlékezetében egy kis földre szállt angyal akkor is, amikor a csemetéje éppen ripityára töri a kerámialámpát, ezért képzeli, hogy a karjában tartott síró csöppség éppen mosolyog. És ezért lát maga előtt egy kisfiút, gödröcskékkel az arcán, amikor a férfi méretű fia közeledik felé." (Facebook)

8 megjegyzés:

  1. Szeretettel gondolok Rátok!
    Ezt a gyönyörű idézetet pedig külön köszönöm! Felhasználom a fiam 19. szülinapi üdvözlő kártyájához :)

    VálaszTörlés
  2. Ó,ez csodálatos!!!!! Babát vársz! Lemaradtam eddig erről a hírről...Isten áldjon benneteket továbbra is! ♥

    VálaszTörlés
  3. Szép várandóságot továbbra is :) Szorítok nektek :) Puszillak :)

    VálaszTörlés
  4. Sokat gondolok Rád!! A legjobbakat kívánom, vigyázz magadra és a Pindurkádra! :) ❤️ 😍

    VálaszTörlés
  5. Baba már megszületett??? :)

    VálaszTörlés
  6. 7-én megérkezett Réka lányunk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóóóó! Most találtam vissza hozzád! Isten éltessen benneteket ! Veletek örülök!!!!!

      Törlés
    2. Isten éltessen Benneteket! Nagyon jó egészséget, boldogságot, minden jót kívánok Nektek! :)

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...