2016. március 20., vasárnap

Erkélyi idill

Már nagyon vártam, hogy így süssön a nap és rendbe tegyem az erkélyt. Levittem a dobozokat és az üres virágcserepeket a tárolóba, a fotelt letakartam pléddel és felsöpörtem, rendet tettem. Itt-ott elhegyeztem ezt-azt, ami kicsit "otthonossá" teszi. Régi, ütött-kopott, de ideiglenesen a "miénk". Jó lesz ide kiülni.









Reggel az erkélyről fakopáncsokat fotóztam. Hallom-hallom, hogy nagyon dolgozik valahol, aztán a jellegzetes csivitelésére lettem figyelmes. Gyorsan hoztam a gépemet, nem túl jó képeket sikerült készítenem. Aztán odarepült hozzá még egy... a távolabbi fán már hárman voltak. :)






2 megjegyzés:

  1. Tündéri a fakopáncsod!!!!! Jön a tavasz-érzik már.:)

    VálaszTörlés
  2. Jöjjön is :) Várjuk :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...