2016. február 25., csütörtök

Tegnap és ma

Tegnap Boros Lajos bizonyságtételét hallgattam. Ő 30 évet ült börtönben, a hitrejutásáról és a hitéről tett bizonyságot a helyi Kékkereszt Csoportban.
Összefoglalva néhány értékes gondolatát itt (klikk!) tudjátok elolvasni:


Korábban is "találkoztam" vele, akkor még fogvatartottként 2012-ben a Reménység Fesztiválon. A társaival szolgáltak, emlékszem, ez volt a legjobb része a fesztiválnak.

Hazafelé menet a hallottakon gondolkodtam. Kerékpárral mentem haza és egy patkánál elnéztem a járdát ... Otthon vettem észre, hogy a hátsó kosaramból kiesett a táskám. Teli mindenemmel: irataimmal, telefonnal, szemüveggel, személyes dolgokkal. Visszamentem, de már nem találtam ott. Közben visszamentünk a férjemmel keresni, visszatekertünk az úton is, hátha máshol hagytam el, de nem találtuk.  Felhívtam a rendőrséget, mondták, menjek be bejelenteni. Közben folyamatosan hívtuk a telefonomat, kicsengett. Küldtem rá egy sms-t, hogy az irataimat legalább adja vissza. A másfél órás kálváriának egy telefonhívás vetett végett, egy férfi telefonált, hogy megtalálta a táskámat és itt átvehetjük. Mindenem megvolt benne. Felhívtam a rendőrséget, mondták, hogy egy jó napom volt, hogy meglett. :) Én is örültem.
Még reggel is remegtem, eléggé kiütött a dolog.
A barátnőm szerint ez a sátán támadása volt.

Erre, mit ad Isten: ma sikerült két kollégámnak bizonyságot tennem a megtérésemről. Isten szeret! Áldott volt, csak jöttek a szavak. Nem volt kényszeredett vagy kényszerítő. Fiatalok, tudtunk a saját nyelvünkön beszélni. :)

Ez egy imameghallgatás is, mert a Kékkereszt Csoport alkalmát tegnap úgy kezdtük, hogy mindenki kapott egy cetlit és arra fel kellett írnia a nevét és egy imatémát. Én csak ennyit írtam: "a munkatársaimért."
Hát nem csodálatos??? :)


2 megjegyzés:

  1. Én is meghallgattam, egy blogon találtam még régebben. Nagyon érdekes és tapasztalatokkal teli volt. Jó, hogy vannak ilyen emberek. :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó, amikor Isten hatalmas munkájáról hallunk másoktól - és mesélhetünk róla másoknak! :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...