2016. február 28., vasárnap

Életke

Már 1-4 naposan is Isten kezében volt. Az új munkahelyem által tüdőszűrésre kellett mennem, de az ajtó előtt meglátva a kiírást, végigfutott rajtam a meleg, lehet, hogy kismama vagyok? Bementem, jeleztem, mert arra kért a tájékoztató szöveg és nem készült el a felvétel. Hála az isteni gondoskodásnak, mert akkor már hordtam a ma 15 hetes kis Életkét a szívem alatt.

Augusztus végén érkezik első gyermekünk. :)

Kérjük Istent a további gondoskodásért és Életke egészségének megőrzéséért.


5 megjegyzés:

  1. Ohh, ez gyönyörű hír!! ❤️

    Nagyon jó egészséget kívánok, vigyázz magadra!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök ennek a jó hírnek! Izgalmas kaland veszi kezdetét!

    VálaszTörlés
  3. Dicsőség az Élet Urának!
    Jó egészséget Nektek, és Isten áldását kívánom szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. Ó, de jó :) Úgy örvendek Nektek :) Legyen könnyű a várandósság neked :)Puszi :) Ha rég nem is beszéltünk, de sokat gondolok rád :) Puszi :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök Nektek!!! Örülök, hogy Te is átélheted ezt a csodát! <3

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...