2016. január 9., szombat

Zacskó

Egy fiatal szerelmes pár ült előttem a buszon. Együtt szálltunk fel a buszra, de ők hamarabb kiszálltak. A busz teli volt. A srác felállt, és a zacskója kiszakadt, és kiborult belőle 3 db macskaeledel. Égett, mint a Reistag, elvörösödött. Fiatal lévén nagyon cikinek érezte a helyzetet. Kérdezte a párját, hogy el tudja-e tenni a kisett dobozokat. Azt nem hallottam, hogy mit felelt, de én sajnos nem tudtam lehajolni, hogy segítsek neki felszedni a konzerveket, de gyorsan a kezébe nyomtam egy másik nejlonzacskót, amit a táskámból elővettem. Megköszönte.

Hálás vagyok. Ma ezért.

Új év lévén elkezdtem vezetni egy hálanaplót. Minden nap valamilyen örömöt, pozitív dolgot írok le benne vagy csak egy hálás szituációt. Igyekszem minden nap megtalálni az örömöt, mert vannak... :)


4 megjegyzés:

  1. Jó ötlet a hálanapló! Mert tényleg minden nap van, miért hálát adni... kicsi-nagy-sok minden! :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó, ha kapcsol az ember és gyorsan tud segíteni....Hála..♥

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó! Olyan sokáig nem tudtalak olvasni! Mert bár volt meghívóm, de nem működött. ANNYIRA ÖRÜLÖK!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is adtam egyszer egy ismeretlennek egy nagyobb zacskót, mert az övé elszakadt...Apró segítségek, de mi is örülnénk, ha rajtunk is segítenének ilyen helyzetben :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...