2015. december 3., csütörtök

Adventi naptár 5. nap

A karácsonyra készülve és arra hangolódva, a boldog szent este reményében csendesedjünk el, és gondoljuk át dolgainkat. Olyan ritkán vagyunk csendben, olyan ritkán tudunk csak mi magunk lenni, a gondolatainkkal. Egyfolytában megy a rádió, a tévé, a mosógép, a gyerekek kiabálása, mindig zaj van körülöttünk. Sose vagyunk csendben, ez pedig nagyon ijesztő. Éppen ezért keressük meg a magunk csendjét, a saját gondolatainkkal és alakítsunk ki magunknak új célokat és új terveket.
Mindezt pedig hittel, reménnyel, szeretettel és örömmel.
Forrás: +nap


3 megjegyzés:

  1. Akkor tudok elmélyedni a gondolataimban, ha egyedül vagyok. Néha olyan jólesik az is, a csend, körülöttem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is akkor tudok elmélyedni. Most, hogy újra dolgozom, hiányoznak a csendes gondolataim. :)

      Törlés
  2. Hála Istennek, én sokat vagyok csendben... nem félek a csendtől.
    Ismered ezt az éneket? - az egyik kedvencem :)
    https://www.youtube.com/watch?v=9oyOlsiUdFk

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...