2015. december 1., kedd

Adventi naptár 3. nap

Lehetek én a fény, mások sötétségében?
"Soha ne engedd, hogy valaki ne legyen boldogabb a veled való találkozás után, mint előtte". – mondta Kalkuttai Teréz, ismertebb nevét Teréz Anya. A kérdés pedig egy fájó lényegi pontra tapint. Milyen ember vagyok én? Olyan, aki mindenki szemben a szálkát keresni, aki mindenben észreveszi a rosszat és egyfolytában kritizál? Vagy aki segít, bátorít, dicsér és felemel? Nos, valójában ez a nem mindegy. 

Forrás: +nap


6 megjegyzés:

  1. Hasonlót írtunk.:) Én az első naphoz írtam a fényről.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! Bocsi, csak most, hogy újra munka van, kicsit nehezebben jutok géphez.

      Törlés
  2. emberek vagyunk, sajátosak, emberiek
    ha egy pillanatra elhalkulna a másokhoz való hasonlítgatás, hallatszana, hogyan építkezünk ott a belső utunkon...nem kifelé megfelelni, hanem örülni saját énünknek, szeretni a lényegi valónkat, ha hibáink is vannak, azzal együtt, a kritizáló-énünkkel, és a bátorító énünkkel...Azt tudjuk adni, ami bennünk van, ha szeretjük a hibáinkkal együtt önmagunkat is, és elhisszük, hogy szerethetők vagyunk (Isten szeret) , akkor tudunk mások számára is közvetíteni valami kis lámpafényt

    talán

    VálaszTörlés
  3. Érdekes... mostanában sokszor szembesülök ezzel a kérdéssel: milyen ember vagyok? Tudok Őrá mutatni...?
    Olvaslak ám minden nap! Akkor is, ha nem jutok hozzá, hogy reagáljak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Új szituációban, új emberek között még nehezebb Őreá mutatni. De majd csak lehámozódik valahogy a krumplim és a héj alatt több mutatkozik. :) Idő. Legalábbis nekem.

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...