2015. november 4., szerda

Mi lesz velem...

...a Downton Abbey nélkül?

Az utolsó évadot adják. Hiányozni fog.

Úgy, de úgy lennék ott.

Emlékszem, amikor Haddon Hall-t látogattuk meg, ahol a Jane Eyre egyik adaptációját játszották. Valami ilyesmi lehet a Downton Abbey is.

Néhány kép a 6. évad 6. epizódjából, melyeket PrintScreen-el "lefotóztam":


A gyönyörű táj:

...a kőfalak, melyeket sosem tapasztottak össze:


Maga Downton Abbey. Angolul erre mondják: fascinating :)


...egy utcarészlet:

...az autók:


És a a 6. évad 7. epizódjából:

Nézzétek az ablak alatt azt az ülőhelyet... hm...


 ...és a rózsákat:

A nagy termek:

...és a könyvek:



Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége?

3 megjegyzés:

  1. Nekem is kedvencem volt.Végignéztem,de a végére már nem emlékszem.Nekem tavaly óta a Hívják a bábát a kedvencem.A könyvet is megvettem.:) A film minden részében nagyon jó gondolatok vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még nincs vége... :)
      Köszi a filmajánlót, rápillantok, hogy milyen. :)

      Törlés
  2. Én kb. fél órát láttam az egészből...mindig elfelejtkeztem róla, így aztán már nem néztem. De tudom, hogy nagy sikerű film.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...