2015. november 22., vasárnap

A csend hangjai

Otthon voltam 8 napig. Szülinapoztunk egy 50-et és egy 92-t. :) Felemelő volt minden nap.

Néhány képecske:

Széncinke az orgonafán:


Egy fészek fent magasan:


Titusszal világgá mentem, a Köröshöz. Útközben sok csipkebogyóbokor volt:


Buzogány:


Az a bizonyos istálló a háttérben:


Útjelző táblák. Ez valami új, mert még nem láttam:


Ezen az úton, ahogyan mentünk, Titusz előreszaladt, és


ez a madár felrepült a fáról. Egy naaagy ragadozómadár. Csak tudnám, hogy mi lehetett?


Itt is egy fészek:


És felettem, sok-sok csivitelő madárka volt. Majd egyszerre leszálltak erre a fára. Gyönyörű tengelicek:


A Körös-part, naplementében:


Az ösvényen, ahogyan megyünk Apa helyére:


És Apa helyéről a naplemente:


Titusz természetesen most is fürdött:


Vakondtúrások:


Nem sokáig maradtunk, mert már lement a nap és gyalog hazaérni több, mint egy óra volt, így visszaindultunk:


A gyönyörű naplementébe:


A 46-os km kő mentén:


Csodáltuk a színek kavalkádját:


A pirosló, kék eget:


6 megjegyzés:

  1. Annyira el tudok merülni a fotóidban! Teljesen ott jártam én is veletek a töltésen...nagyon szépek, szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép! Jót kirándultam én is.:)
    Az a tengelices fa! Csuda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen volt. Csak akkor jöttem rá, hogy tengelicek, amikor ráközelítettem az objektívvel. :)

      Törlés
  3. Köszönöm ezt a gyönyörű sétát!
    Egyébként hiányoztál... gondolkoztam rajta, mi lehet veled? De akkor csak jó volt Neked :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...