2015. október 30., péntek

Látogatás

Stúdiólátogatáson voltunk, méghozzá a Magyar népmesék stúdiójában.

Megtudtuk, hogy összesen 100 részt rajzoltak meg, melynek az utolsó része 2011-ben készült el, és nem is lesz több.

Fogtunk a kezünkben eredeti forgatókönyvet,

megmutatták, hogyan készül egy 3D-s animációs mese (Cigánymesék), és azoknak a figurái.

Megnéztünk több mesét is:

Leo és Fred: Fogyókúra

Magyar népmesék: Szóló szőlő, mosolygó alma, csengő barack

Káló, a cigánylegény

Négyszögletű kerek erdő: Szörnyeteg Lajos, jaj de álmos - ennek nem találtam meg a videóját, de itt (klikk) megtalálható a mese és itt (klikk) egy hasonló animációjú videó.

Bevallom őszintén, nekem a Magyar népmesék rajzfilm tetszett a legjobban. A mostani bábfilmek túl színesek és torzak számomra.

Én, ódivatú...


2 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon érdekes lehetett!!!!! Én is : ódivatú.:)♥
    Nagy mozgás volt az elmúlt napokban itthon, ezért nem jelentkeztem.

    VálaszTörlés
  2. Kellenek az ilyen mozgások. :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...