2015. október 27., kedd

Folytatása következik

... ha csak egyetlen egy embert is megérint, már megérte. 
Így folytatom. 
A blogolást...

------------------------------------------------------------------------------------------

Tegnapelőtt az arborétumban sétáltam és fotózgattam.

Szép színeket láttam. Talán még nem is voltam ősszel egyetlen egy arborétumban sem.




Sok pad volt, hogy a vándor tudjon hol megpihenni:



Sokan voltak, de mégis el lehetett bújni a kis ösvényeken, amelyeken csak egyedül voltam.
Így kerültem a boróka ösvénybe, ahol a nedves, vizes föld illatát éreztem és olyan hűvös volt, hogy az orrom is fázott.


És láttam sok-sok madárodút, az egyikbe (nem ebbe) be is pillantottam...


A színes falevelek voltak a kedvenceim:



Aztán óriási nyárfák közt gyalogoltam, ahol kis porszem voltam a nagy árnyas lombok alatt,



és színesebbnél színesebb,


csörgő-zörgő faleveleken táncoltam. :)


Addig-addig, míg a nap is alászállott már:



Meséljek még, hogy mit láttam?

12 megjegyzés:

  1. csodás, csodás, csodás fotók!! én is ott sétáltam veled, annyira szemléltetően írtad/mutattad meg :)

    Örülök, hogy így döntöttél! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép volt. Elterveztem, hogy minden évszakban visszamegyek. :)

      Törlés
    2. Itt csak botanikus kert van, de képzeld, azt sem tudom mikor voltam ott.. :( annyiszor volt már eszemben, de mindig halad-marad a látogatás...

      Törlés
    3. Eljön majd annak is az ideje.

      Törlés
  2. Drága vagy!!!!!♥

    Annyira szeretem az arborétumokat!Odavagyok értük és te csodás idegenvezető vagy! ott voltam én is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És gondolkodom, hogy mennyi munkája lehetett a telepítéssel a megálmodójának és a kertésznek. :-)

      Törlés
    2. De biztosan nagyon élvezték megcsinálni!!!!

      Törlés
    3. Az biztos. :)

      Törlés
  3. Itt is van egy közeli városban egy arborétum és már rég elterveztem, hogy novemberben elmegyek, mert olyankor sok a szép színes fa. Remélem sikerül. De addig is, jó a te képeidet nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom, hogy eljuss! :)

      Törlés
  4. Ennek a hírnek most nagyon örülök! :)
    Gyönyörű fotókat hoztál így folytatásul... megkívántam egy sétát a természetben... csak ne kéne menni dolgozni holnap is... :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...