2015. június 1., hétfő

1 éves

28-án volt egy éves a kis Keresztlányom. Hihetetlen, hogy már így megnőtt. Szombaton megünnepeltük a születésnapját.



És aznap először, kipróbáltam a telekocsit is. Mivel a lánybúcsúra 3-ra oda kellett érnem, de a busz 13 órakor indult volna és csak 14.55-re lett volna ott, így megnéztem, hátha van telekocsi. Pont jött egy 65 éves autós, aki Tamásiból utazott és negyed 1-kor felvett. Fél 2-re már meg is érkeztem, így volt időm ebédelni, Anyával is lenni egy kicsit, meg készülődni. Kedves volt az autós. Megmondom, már nem azzal a fiatalkori bátorsággal ültem be a kocsiba, mint anno 22-24 évesen, amikor simán utazgattam egy szál magam... Nah, változnak az idők, kérem szépen. :)

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a kislány! :)

    Az az igazság, hogy én sem szívesen mennék idegennel egy kocsiban, de néha a szükség törvényt bont...

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...