2015. május 27., szerda

Érintés

Május 17-én Pintér Béla Érintés koncertjén voltam a barátaimmal a Lovardában. A Lovarda a szívem csücske, mert 9 éve ott tértem meg, így mint egy templomba, olyan nyitott szívvel léptem most is be.

Ahogy Béla fogalmazott a FB oldalán: "Az ÉRINTÉS koncert egyik - számomra emlékezetes - pillanata, amikor az este a "közönség" között felállított kis színpadon folytatódott."

Valóban ez volt a legszebb pillanata: a Csak TE és a  Szükségem van rád című dalok mindenkit megérintettek, a szívekig hatoltak és könnyeket hoztak elő. Húúú, de sírtam, csak sírtam. Háát, régen éreztem ilyen megtisztulást. Volt mit letenni.

Hálás vagyok Istennek, hogy eljuthattam újra a Lovardába és erre a dicsőítő alkalomra.

Megérintett!

1 megjegyzés:

  1. De jó!!!!! Örülök veled! ismerem az ilyen megtisztulást...:) Nagy szükség van rá időről időre.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...