2015. május 25., hétfő

Bodza és piknik

Örömmel tudatom veletek, hogy megszületett Minnie egér 2015.05.21. napján 20:38 perckor. 65 cm. Május 30-tól igazi Anyukája fogja már ölelgetni. A kép egyenlőre még nem publikus, mert meglepetés lesz. Lánybúcsúra készült az egyik régi barátnőmnek. Ez volt a hallgatásom oka... :) Előtte pedig egy babatakaró készült, közben 14-én a kis Simon is megszületett, akié lesz. 




Tegnap rá tudtam venni a Zuramat, hogy eljöjjön velem bodzát szedni, mert szerettem volna ma vinni a közös reggeli piknikre bodza üdítőt. Két éve is itt szedtük, így eltekertünk a Határ útra, ott egy földúthoz. Nagy tányéros virágokat találtunk. Pihentünk ott egy kicsit, majd jöttünk is haza. Másfél órás kiruccanás volt, de a meleg napsugarak alatt élmény volt távol, a város zajától kutyaugatást és a csendet hallgatni néhány percig.






Aztán hazajövet után el is tettem egy 4,5 literes üvegbe az üdítőt. Reggel leszűrtem és a felét el is vittem a reggeli piknikre. Még tavaly kezdtük. A horgolós barátnőkkel elmegyünk havonta egyszer reggelente a Kassai úti Campushoz és ott reggelizünk. Mindenki hoz valamit, amit szeretne. Én most a bodza üdítőt vittem, sütöttem lángost és epres joghurtot. A többiek hoztak házi májkrémet, házi kapros-fokhagymás vajkrémet, bagettet, szendvicset, salátát, és még két fajta bodzalé volt. Epres, csokis torta is, mert egyikőnk szülinapját most ünnepeltük.





Ez az édes barázdabillegető ott billegette magát a füvön, gyorsan elkaptam.


És tengelic is,

... meg sok-sok rigócska.


Jól esett ez a 3 napos pihenés, nagyon jól!  smile hangulatje

l

3 megjegyzés:

  1. Kezdem az elejéről: kinagyítottam Miki egeret,hát ez hatalmas munka volt!!!!!!
    És takarót is készítettél! le a kalappal!!!
    Bodzához megvettem,ami kell,de esőt nem rendeltem.:) Holnap remélem,hogy lesz esőmentes idő és akkor el tudok tenni én is.
    Micsoda szuper barátnős társaságod van!!!! Ez olyan jó!!!!

    VálaszTörlés
  2. Na szia. Már nem tudtam, mi ez a nagy hallgatás. Örülök, hogy jelentkeztél. Én majd nyár végén szedek bodzát, nagymamámnak van egy pár fa a kertjében, aztán általában értékesíteni szoktuk. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi az a Miki egér! :) nagyon ügyes vagy!

    De jó ez a havonta összejövős bulitok! szeretem az ilyen összetartó társaságokat, sok jó percet szereztek egymásnak.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...