2015. április 19., vasárnap

Pár órácskára otthon

Péntek este hazautaztam, és meg is ölelhettem Anyát.

Aznap délután még a horgolós barátnőkkel csacsogtunk két órát a Mokkában, ahol a legeslegfinomabb forró csokit szolgálják fel a városban - szerintem -, aztán siettem a vonathoz.
Sajnos estére már lehűlt a levegő, tegnap meg már kifejezetten hideg volt és nagy szél. Azért a borús időben is készítettem pár képet:

Otthon már nyílik az orgona:

Nézd, Orsi! Ezek a hasonló tulipánok, amiket mondtam. Tavaly, amikor elköltöztünk, akkor Anyának mondtam, hogy mentse meg őket. Balra az ottan, igeeeen, levendulaaa! :)))))


 Ezt nem is értem, hogy keveredett a többi közé :)

Békakoma:

 Ez a körtefa, ami most már virágzik:

 Almafa - gyönyörűség:

A tujafánk, aminek a bogyóját de nagyon-nagyon szerettük tépkedni a fáról és aztán érezni a gyantás illatát. :)

Kimentem az utcára, hogy a nárciszt lefotózzam, és tengelicekre lettem figyelmes:

Kettőre. Sajnos amikor közelebb lopóztam nagyobb kép reményében, elrepültek.

A nárcisz:

Utóirat:
Frissítettem a gólyakamerás, előző bejegyzésemet. Találhattok ott más madárkamerás linkeket is: rétisast és kolibrit is :)

2 megjegyzés:

  1. Én pedig megölelhettem a lányom és a másik fiam.:)))))))
    Csodás képeket készítettél a tengelicekről!!!! Most nagyon nyüzsögnek,fészekrakás és szerelem van.:)
    Puszi!
    Ma rettentő migrénem volt..:( Már egészen jól vagyok.:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, mennyire jó is megölelgetni az Anyákat, ugye? :)

    Gyönyörű az a tulipán!! különleges :) az enyémek lassan elvirágoznak, ilyenkor mindig szomorú vagyok egy kicsit.
    Érdekes, hogy az én orgonám még jóval bimbósabb állapotban van, főleg a fehér, igaz az a ház északi oldalán van, mindig később nyílik.

    Nagyon szépek a fotóid!!! annyira szeretem nézegetni :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...