2015. március 29., vasárnap

Kislétra

"Ide figyelj, odahaza volt nekünk a kertben egy magas diófánk. Nehéz volt rá fölmászni, a törzsétől visszacsúsztam, mindig lehorzsoltam a térdem. De én nagyon szerettem a fa tetején üldögélni, egy nap többször is felmásztam rá. Aztán egyszer a nagymamám meglepett egy kislétrával, odatámasztotta a fa alá, kényelmesen fölsétálhattam rajta, akár a lépcsőn. Néhányszor kipróbáltam, aztán bevittem a kislétrát a fészerbe. Szegény nagymamám nem értette, de te érted, ugye?"

Janikovszky Éva



3 megjegyzés:

  1. hogyne érteném!!! nagyon is :) gyerekkoromban kedvenc helyem volt a diófa, annak a lombkoronájában olvastam, hogy Nagymamám ne lásson meg :)

    Nagyon szeretem Janikovszky Évának ezt az idézetét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) akkor neked ez különösen, hogy is mondjam: személyes? :)

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...