2015. február 10., kedd

Szelektálva

Mivel a házasságunk alatt több, mint 10-szer (most a 13-14-nél tartunk) költöztünk, így megtanultuk, hogy tényleg csak a leglényegesebb és leghasznosabb dolgokat tartsuk magunknál, ráadásul azért is, mert egyre kisebb és kisebb helyre jöttünk és helyünk sincs. Így rendszeresen szoktam szelektálni. A ruháim(nk)at. Így volt ez a hétvégén is. Sikerült egy zsáknyi ruhát és még egy nagy táskányi ezt-azt (táskák, övek stb.) összeszedni. Hallottam az egyik testvérünktől, hogy van kapcsolata olyan gyülekezettel, aki házhoz jön és autóval el is szállítja. Mivel nekünk nincs kocsink, így ehhez folyamodtunk és így jutottunk el a Megtestesülés Plébániához. Már tegnap este el is jött a férfi és elvitte a ruhákat. Kiderült, hogy Böjte Csaba köréhez tartozik és a gyerekeknek gyűjtenek különféle adományokat: használt, még működő mobiltelefont; ruhákat, bútorokat, pénzt stb. Most legutóbb egy erdélyi 18 éves fiút támogatták anyagilag, hogy fel tudjon költözni Bp-re és elkezdje az építészeti szakot az egyetemen. Hála nekik érte!
Szóval örültem, hogy ismét jó helyre kerültek a jó ruhák... nem mellesleg azért is, mert a Böszörményi úti turikban pénteken és szombaton 100-200 Ft-ért vásárolunk minőségi ruhákat (Mark&Spencer, H&M, Regatta stb.). Ezért is hála!

Emlékszem régen minden csecsebecsét gyűjtöttem, megtartottam, őriztem. Néhány darab van is otthon. Ma már csak a legfontosabbakat tartom meg, de nem is kapok emléktárgyakat. Amiket kapok, azok meg úgyis tetszenek.

Visszatérve, a Facebook-on követhetitek a kezdeményezést: Szeretet ösvényén - Böjte Csaba gondolatai. Április 26-án a fent említett plébánián Debrecenben fog szolgálni. :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,hogy írtál erről!!! Én régen betegesen gyüjtögettem ruhákat: foltvarrás, egyebek, szelektálok,de sosincsen annyi időm és erőm,hogy a végére érjek.
    Megnézem a fb-on.Pont ma dobtak be egy papírt,szintén használt dolgokat gyűjtenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez egy jel! :)

      Törlés
    2. :) És lehetőség megszabadulni a feleslegestől..) Nem találom a Fb-on a felhívást..(

      Törlés
  2. A turiknak én is nagyon örülök!!!

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...