2015. február 15., vasárnap

Két kerékre

pattantam és egy kicsit bicikliztem a városban. Megnéztem a Stadion előtt elkészült parkot. A jó idő miatt nagyon sokan voltak. Aztán elindultam Pallag felé, de mivel nem volt nálam fényvisszaverő mellény, így nem mentem, csak a gyógyszergyárig. Onnan visszatekertem a Standionhoz, és a Nagyerdei körúton tekertem a Hadházi útig, majd ismét vissza a Stadionhoz, be a Békás-tóhoz. Ott pihentem egy kicsit, majd elindultam az erdőbe, ahol találtam két madáretetőt és ott fotóztam egy kicsit. Cinkék és csuszka látogatta a magokat, próbáltam pár képet készíteni. Elkaptam a csuszkát is. :) Aztán végül kitekertem Józsára. Ott találtam egy szántóföldet, ahol rengeteg varjú volt, kb. 200 db, őket fotóztam. Eszméletlen jó élmény volt, amikor az összes madár egyszerre felszállt és repkedtek egyik földről a másikra. Aztán amikor már majdnem lenyugodott a nap, elszálltak messzire.













4 megjegyzés:

  1. Azóta tervezzük - és a mai napig is az első helyen áll a megvalósítandók listáján - egy bicajozás Zelemérre, mióta pont nálad olvastam, hogy ott jártatok. Az írásodról megint eszembe jutott :) alig várjuk az igazán jó időt és az lesz az első, hogy elmegyünk oda.

    Egyszer, ha nagy csapat varjút látsz valahol, próbáld ki: csapd össze a tenyered, csuda összhangban akkor is egyszerre szállnak fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Zelemér is szép hely, csak nekem ott hiányoznak a fák, nem lehet hová "elbújni", olyan csupasz.
      Nincs messze, így szurkolok, hogy összejöjjön nektek a Zelemérre bicajozás. :)

      Törlés
  2. Micsoda gyönyörű fotók!!!!! Én is nagyon szeretek bringázni, majd eljön az ideje. Hétvégén és tegnap is szelektáltam a kreatív-káosz szobámban.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ezek nem profi fotók.
      Örülök, hogy szelektáltál.

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...