2015. január 18., vasárnap

A madarak királynője

Kb. 7-8 cinkegolyót tettünk ki. A sok-sok széncinege, veréb és gerle mellett ma ellátogatott hozzánk a barázdabillegető és a madarak királynője, a jégmadár is. Nem hittem a szememnek. 
Az etetőbe érkezett. Kivette az eleséget, kiröppent át a másik fára. Ott várt egy kicsit, azt hittem, hogy elrepült, mert nem láttam, aztán megpillantottam, hogy még ott van. Hívtam gyorsan Anyát. Visszarepült az etetőbe, megint evett, aztán elrepült. Hihetetlen volt. Ritka példány. Igazi örömperc volt! :)
P.s.: Délután a barázdabillegetők csoportosan jöttek.



4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen nagy csoda!!!!!! víz közelében laktok? Mert ő halakat vadászik és tényleg csodálatos madár!
    Én életemben eddig csak 1x láttam,akkor is villanásnyira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, én is alig hittem a szememnek. :) Víz (Körös) közelében lakunk, igen. Aztán utánaolvastam, hogy halász madár.
      Amikor madarakat látok, sokat gondolok rád: a kertedre, az etetődre és az itatódra... :)

      Törlés
  2. Csodaszép:) Még sosem láttam ilyet :) Puszi :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...