2014. április 27., vasárnap

Szeress és szolgálj

Krisztus testének tagja vagy már,
Tőled az Isten már többet vár.
Várja, hogy szolgálj, amíg lehet,
Ki tudja meddig tart életed.

Testvéred néha úgy látod már,
Megbotlik s gyakran más úton jár.
Várja őt Jézus, segítsd oda,
Hadd tegye szentté az ég Ura.

Ifjú, mért mondod: Gyenge vagyok?
Azt mondja Jézus: Erőt adok.
Ő megy előtted, bízd Rá magad,
Erőt a harcban csak Jézus ad.

Érezted sokszor, hogy Ő szeret,
Ezért ma kéri az életed.
/ Szeress és szolgálj amíg lehet,
Ki tudja meddig tart életed! /2x

Ifjúsági ének


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a nótát. :) Főleg azt a sort, amit a címben is kiemeltél. Életprogram három szóban.

    VálaszTörlés
  2. Valóban szép és tartlamas szövegű az ifjúsági ének! :))

    VálaszTörlés
  3. Jó a refrén. Mostanában nagyon erőteljesen dolgozik bennem ez a gondolat... <3

    VálaszTörlés
  4. DR szerencsés már lenyűgözött ahogy én láttam eredményeket mindazt, amit értem tett, gyakran elég gyors. Bár én már a másik helyesírás görgők, aki azt hiszem megpróbálta a legjobb; Dr. Szerencsés, egyszerűen a legjobb, hogy valóban tehetséges és megírta a könyvet is. Ezen kívül, ő integritását igazán megkülönbözteti őt a pályát, amikor azt mondta, többször nem kell egy varázslatot, amikor éppen olyan könnyen mondhatta volna tettem. Ő egy igazán kedves és nagylelkű ember, aki időt szakított arra a hétvégén a közelmúltban, hogy segítsen a nehéz folyamatban lévő ügy számomra, amely meghozta számára nincs személyes gyarapodás. Munkája eredményeként egy minden ki csodát egy férfi, akit már évek óta szerelmes két évig. ő e-mail: luckyspellhome@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. DR szerencsés már lenyűgözött ahogy én láttam eredményeket mindazt, amit értem tett, gyakran elég gyors. Bár én már a másik helyesírás görgők, aki azt hiszem megpróbálta a legjobb; Dr. Szerencsés, egyszerűen a legjobb, hogy valóban tehetséges és megírta a könyvet is. Ezen kívül, ő integritását igazán megkülönbözteti őt a pályát, amikor azt mondta, többször nem kell egy varázslatot, amikor éppen olyan könnyen mondhatta volna tettem. Ő egy igazán kedves és nagylelkű ember, aki időt szakított arra a hétvégén a közelmúltban, hogy segítsen a nehéz folyamatban lévő ügy számomra, amely meghozta számára nincs személyes gyarapodás. Munkája eredményeként egy minden ki csodát egy férfi, akit már évek óta szerelmes két évig. ő e-mail: luckyspellhome@gmail.com

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...