2014. január 2., csütörtök

Közelség

Egyszerű és a legkifejezőbb az új év első napjaiban az Útmutató idei igéjét olvasni: "De nekem olyan jó Isten közelsége!" (Zsolt 73,28a)

A szabi alatt elolvastam Elizabeth Mittelstaedt Poros úton mezítláb című könyvét (köszönöm Mammka, hogy ajánlottad!). Nem tudtam letenni, sok mindenben magamra ismertem. Szeretem az életrajzi, főképp keresztény életrajzi könyveket. Erzsi, a Vajdaságban nőtt fel egy magyarlakta faluban. Gyermekkorát, ifjú és felnőttkorát mutatja be a könyv és az Istenbe vetett, reményekkel teli hitét, mely úgy hiszem, példamutatás lehet mindenki számára. Megalapította a kis hazánkban is megjelenő Lídia női keresztény magazint, konferenciákat ad, ma kedves, és szerető férjével él együtt. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne túljutni a nehézségein és kicsit ellankadt, ez a könyv bizonyára felbuzdítja.

Engem is arra sarkall, hogy megírjam a történetemet. Ez is egy bizonyságtétel lehet majdanán. :)

A fenti igevers is ezután a könyv után szívbemarkoló volt számomra, hogy mennyire jó Isten közelsége, a karjaiba borulni, érezni ölelő szeretetét és beszélgetni vele.

Érezzük egész évben ezt a közelséget! :)


4 megjegyzés:

  1. Pont a napokban fejeztem be én is a könyvet. Nagyon jó volt...bátorító

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is annak éreztem! :)

      Törlés
  2. És hol lehet megvenni ezt a könyvet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk itt a CLC könyvesboltban árulják, amúgy az Immanuel Alapítvány adta ki, ott biztosan elérhető

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...