2013. december 6., péntek

Adventi naptár 6. nap

Egy hete pont ifiről jöttünk haza. A kerékpárt toltuk, mert a férjemnek fájt a foga és nem akart felszállni. Mondta, hogy én nyugodtan menjek csak két keréken, de inkább sétáltam én is. Átkeltünk egy zebrán, még egyen, a kocsik jöttek, mentek, de kevesebben, mint napközben, mert már este fél 11 körül járt. A lámpák is csak sárgán villogtak. Mentünk, mentünk, míg egyszer csak nem mellettünk a zebrán kerékpárral jött át egy idősebb hölgy, de nem szállt le és durr. Elütötte egy autó. Ott, mellettünk, a szemünk előtt. Én sikítottam egyet, nagyon megijedtem, gyorsan letettük a kerónkat, a srác kipattant a kocsiból, a férjem hívta a mentőket. A nő mozgott, beszélt. Fájlalta a mellkasát és a lábait. A járőrök 2 percen belül, a mentősök 5 percen belül megérkeztek. A nőt elvitték a kórházba, az adatainkat felvették, el kellett mondani, hogy mit láttunk, majd vártuk a helyszínelőket. Majd megfagytunk, remegtünk, a sofőr sokkot kapott, egyik cigit a másik után szívta...

Ennyi az élet? Jössz-mész és durr. Bizony! Ennyi! Jössz-mész, és durr: Jézus visszajön! Légy készen, mert nem tudhatod, melyik órában jön el az Úr!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...