2013. december 1., vasárnap

Advent, adventi naptár 1. nap

Elindítom az első blog-adventi naptáromat, melyek a várakozással fognak telni. 

Lássuk az 1. nap gondolatát kedves barátnőmtől. A kép az idei sk adventi koszorúnk.

„Advent a várakozás megszentelése. Rokona annak a gyönyörű gondolatnak, hogy meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk.” (Pilinszky János: Advent) Számomra az advent mindig ezt a boldog várakozást jelentette. Gyermekkoromban esténként közösen nyitottuk ki az adventi naptár ablakait és elolvastuk az aznapi igét, így készültünk a karácsonyra. Nagyon szerettem ezt az időszakot. Már ekkor megértettem valamit a csodából: „Az Ige testté lett,…”. Persze gyermekként elszomorodtam, ha véget ért az ünnep. Ma már tudom, hogy minden napom reményteljes várakozással telhet. 
Advent másik üzenete: a kegyelem. Isten kegyelmes szeretete az, amellyel átölel bennünket. Úgy gondolom, hogy kicsit a megállás, a befelé fordulás ideje is ez. A hétköznapok zajából, rohanásából tudni kell a lényegre tekinteni: Jézus Krisztus a mi váltságunkra megszületett!"


3 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm az elhatározást, legalább naponta fogsz jelentkezni. Egy blogos kalendáriumot olvasok eddig, illetve ez a második. Szerintem jó ötlet nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Keresztyén gondolataihoz. Várom az írásaidat!

    VálaszTörlés
  3. Én is örvendek neki:) Áldott Adventet Nektek.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...