2013. november 19., kedd

Üres edény

Mutasd meg, hadd lássam ki vagy nekem:
hogy Te vagy, Te maradsz az életem!
Ne nézzek senkit, ne lássak mást,
csak Téged Megváltóm, senki mást!

Színtelen, fénytelen, üres edény,
Ne legyek ennél több sohase én!
Csak Te légy bennem a tartalom,
Lényeddel te tölts meg, Jézusom!

Lennék bár eszköz és semmi egyéb,
Felvegyék, ha kell vagy félre tegyék.
Csak te légy gazdám, én Jézusom,
Országod szolgálni így tudom!

Dicsőség tenéked, hű Jézusom!
Mindennél többet adsz, tudván tudom.
Megosztod vélem szent életed,
Örökre légy enyém, s én a tied.

Egy keresztény dal, a címet és szerzőt nem tudom, 
egy csendes napon jegyzeteltem le évekkel ezelőtt. 
Mindig a Bibliámban tartom... 


2 megjegyzés:

  1. Csodaszép vers:) És a kék edényke is, pont ilyenem volt nekem is, elajándékoztam:)

    VálaszTörlés
  2. Szép, tartalmas szöveg. Még nem hallottam. Mikor a címet megláttam, nekem meg ez az énekvers jutott eszembe:

    Nem vagyok más, csak üres edény:
    Tölts meg hát lelkeddel engem!
    Igédnek áldott szent ereje
    hadd munkálkodjék már bennem.
    Rajtam keresztül áradj, Uram;
    ragyogjon fényed szerte,
    Hogy általam sok-sok árva szív
    békéjét Benned meglelje.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...