2013. október 14., hétfő

Felöltöztetem

a szívemet csupa örömmel, nagy nevetéssel és kedvességgel, szelídséggel és hálával, mert pénteken jön Anya és együtt ünnepeljük a szülinapomat. Szabit is kivettem, hogy azt a napot vele tölthessem, és lássam mosolyát, fogjam a kezét és beszélgethessünk. :)

Mert az emberek nem szeretnek a halálról beszélni. Senkit sem érdekel pl., hogy vagyok, mi van a szívemben Apa után, hogyan viselem. Senki sem kíváncsi erre. Azt hiszik, az ember azért, mert nem mutatja, nincs baja... pedig bent, ott belül igenis hiányzik, és már nem vagyok ugyanaz az ember többé, mert valakit elveszítettem. 



6 megjegyzés:

  1. ezt látom, ezt érezem, de ne feledd, hogy be kell hívni Istent a szükségeinkbe, akkor egyszerűbb ezzel a hiánnyal együttélned életem... és ez még csak a kezdet,mi lesz, ha a többiek is itthagyják ezt az árnyékvilágot... Hozzám odajöhetsz, és megoldjuk vhogy,hogy elmond.... :-)

    VálaszTörlés
  2. Esetleg azt érdekli,aki ugyanezt élte .éli át.Isten áldását kívánom szülinapod alkalmából!Szépen készülsz!

    VálaszTörlés
  3. Természetes dolog, hogy hiányzik. Hallottam már olyat is, hogy jaj, én hívő vagyok, nekem nem szabad sírni meg gyászolni, hanem keménynek kell maradni. Képmutatás az ilyen. Éppen az, hogy meg lehet köszönni Istennek annak az életét, akitől el kellett búcsúzni, és ha még nem gyógyulnak a sebek, azt is elmondani Neki. Pont úgy, ahogy te is teszed. Miattam meg igazán ne zavartasd magad, én kifejezetten szeretek a halálról, elmúlásról beszélni. Én az egyik nagyszülőmet vesztettem el pár éve, nagyon hiányzik azóta is. Megvigasztalódtam már, viszont tény, hogy az, amit a személyében elvesztettem, már soha nem lesz része az életemnek.

    Születésnapod alkalmából pedig Isten áldását kívánom! :)

    VálaszTörlés
  4. Hozok egy igét is szeretettel, tegnap reggel olvastam az evangélikus útmutatóban:
    "Maga pedig a mi Urunk Jézus Krisztus és az Isten, a mi Atyánk, aki szeretett minket, és kegyelméből örök vigasztalással és jó reménységgel ajándékozott meg, vigasztalja meg a ti szíveteket, és erősítsen meg titeket minden jó cselekedetben és beszéldben." (2Thessz 2, 16-17)

    VálaszTörlés
  5. Milyen igazad van, és nem csak a halállal kapcsolatban, a mai embereket nem érdekli a másik ember problémája, szomorúsága, vagy ha érdekli, csak a káröröm miatt. Nekem kereken két évbe telt valamennyire feldolgozni nagytatám halálát, két éven át nem volt egy nyugodt éjszakám sem. Most is nagyon hiányzik.
    Kívánok Istentől megáldott boldog szülinapot Neked:)

    VálaszTörlés
  6. kyOrsi10:32

    A Te szíved mindig fel van öltöztetve örömmel, kedvességgel, derűvel.

    Isten éltessen! :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...