2013. október 4., péntek

Csak állt

A Plazaban épp a férjemet vártam, és egy padon ültem. Sok embert jött-ment. Többek között egy pár is szőke fiukkal. A kisfiú mielőtt elment volna előttem, megállt és nézett. Rámosolyogtam, ő visszamosolygott. Aztán elsétált előttem, és a pad másik végénél ismét megállt és nézett, de oly annyira, hogy ismét mosolyogtam. Aztán rájöttem, hogy a narancssárga fülbevalómat méregette oly bőszen. Az a tekintet, az az érdeklődő, az meg micsoda?, hű de színes! arc sokáig előttem lesz. Egyszerűen leírhatatlanul édes volt.


3 megjegyzés:

  1. Igen, velem is fordult már elő ilyesmi:) Olyan jól tud esni:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes!
    Ma gesztenyét szedegettünk a lányka unokámmal és mosolyogva nézett bennünket egy fiatal lány.Ez is olyan jólesett!

    VálaszTörlés
  3. Meghatóan édes történet!

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...