2013. szeptember 6., péntek

Mindenki félrek*r?

Egy új magyar klip szerint: mindenki félrek*r. A dal értelmében lehet az apa, ex, kövér, pici, híres ember, újságíró... Csinálhatja akár gondolatban, wc-n, hotelben, hátsó ülésen, erdőben, mocin, hitvesi ágyban, ha elkapja a vágy vagy ha fizet érte... Az egész város tudja, csak a nőd nem...


A klip hallatán teszem fel a kérdést, hogy tényleg lúzer az, aki nem így teszi? Csodabogár, aki tud hűséges lenni egy egész életen át? Már-már ritka, mint a fehér holló? A klip szerint igen, mert mindenkire érti.

Sajnos van benne némi igazság, mert sokan így gondolkoznak, ezt teszik. A világ vonzása, rohanása, az új, a "ha elkapja a vágy"-érzés uralkodik némely emberben. Szeretne valami újat, valami izgalmasat, valami többet..., aztán meg jön a lelkiismeret-furdalás, a válások, a bizalmatlanság.

Nem akarok holmiféle szent szöveggel jönni, ma már ez egy életformává vált egyes embereknél. De a Biblia erre is figyelmeztet, éljünk inkább eszerint:

"A feleség nem ura a maga testének, hanem a férje; s ugyanúgy a férj sem ura a maga testének, hanem a felesége." (1Kor 7,4)

"Jézus ezt mondja nektek: aki kívánsággal tekint egy asszonyra, már paráznaságot követett el vele szívében." (Mt 5,28)

Mert mi így élünk a férjemmel, a Biblia szerint. Ezek szerint lúzerek vagyunk. Nem baj, mi szeretünk lúzerek lenni... Légy te is az!!! :)

5 megjegyzés:

  1. Már miér' lennétek lúzerek? :) A hívő ember mindig is csodabogárnak fog számítani a világban, de ez jó, mer' akkor azt jelenti, hogy a helyén van és világít. Én mindig hálát szoktam adni Istennek a hívő házaspárokért és családokért, hogy vannak ilyenek. És értetek is hálát adok, így ismeretlenül is.

    Még a nevét nem hallottam ennek a nőnek, de nem csodálom, hogy eddig kimaradt a látókörömből ez a hihetetlen nagy színvonal. :) Mikor olvastam, hogy miről is szól a nóta, nekem is csak ez az egy szó ugrott be, hogy: a vágyak. A szívből származnak, amiről meg azt mondja Isten, hogy csalárdabb mindennél. Meg a Mátéban van valahol, hogy a szívből származnak a gonosz gondolatok, gyilkosságok, stb, és ott van a felsorolásban a házasságtörés és a paráznaság is. Aztán ennek fényében olyan jó arra gondolni, amit Pál írt a thesszalonikai gyülekezetnek: "Az Úr pedig irányítsa szíveteket az Isten szeretetére és a Krisztus állhatatosságára." A szív gonosz, de Istennek a szív fölött is van hatalma, és tudja irányítani. Mi, "lúzerek" pedig ezt engedjük is neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szövegben azt mondja, hogy aki nem ezt teszi, az lúzer. Ezért írtam... :)
      Köszi a kommentedet! A Ti véleményetekkel lesz kerek a bejegyzés.

      Törlés
  2. Mi is lúzerek vagyunk ilyen értelemben!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Akkor én is lúzer voltam 10 éven keresztül a Párommal együtt, de szerettem az lenni. S ha az Isten visszaadja őt nekem, továbbra is az leszek:)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...