2013. szeptember 27., péntek

Jókedv

Tegnap este végetért az egész nyáron átívelő francia nyelvtanfolyamom. :( Szomorú vagyok, mert valami véget ért, és nehezen engedem el, mert nagyon jó volt. Ilyenkor mindig olyan ürességet érzek.

A tanár hangulata, közvetlensége, őszintesége jó kis csapatot kovácsolt össze. Elmondhatom, hogy alap szinten beszélem a francia nyelvet, de mindenképpen szeretném továbbfejleszteni. A búcsúpartin mindenki összedobta, amilye volt: pogácsa, boci szelet süti, áfonyás-mandulás muffinok, Raffaello, török csoki, Tátra Tea, Cidre Rosé, házi pálinka... :)

Közben azon gondolkodom, hogy mit kezdjek a felszabadult szabadidőmmel. Mostmár megállíthatatlanul horgolhatok, varrhatok,  és a baráti kapcsolatokat is jobban ápolhatom. Elhanyagoltam kissé.

Jó a kedvem:
- múlt héten kaptam L'Occitane Fleur Chérie provence-i parfümöt
- vettem pöttyös gumicsizmát
- rendeltem Fiskars kézimunka és szabóollót
- és itt az ősz

"A jókedv olyan, mint egy villámlás, amely egy tündöklő pillanatra áttör a felhők sötét takaróján; a vidámság napfényt lop a lélekbe, és azt állandó, véget nem érő nyugalommal tölti meg." Joseph Addison


3 megjegyzés:

  1. Azt hittem magántanárhoz jártál! Majd szkájpolunk esténként :-)

    VálaszTörlés
  2. Maradjon is meg ez a jókedved!

    mikor a lányom kint tanult Hamburgban, ott kezdett el franciául tanulni, de aztán mikor hazajött, sajnos abbahagyta.
    Most oroszra jár nagy lelkesen, szeretné felfejleszteni egész középfokig legalább és levizsgázni belőle.

    sok évvel ezelőtt angolra jártam, tudom milyen egy ilyen kis közösség, utána még találkozgattunk is a csoporttal, de aztán megszűnt. Mondjuk egy nagyon jó barátnőt adott nekem az az angol tanfolyam:))

    VálaszTörlés
  3. SAjnos nagyon, de nagyon régen nem volt jókedvem, csak remélni tudom, hogy egyszer eljön az ideje a nevetésnek is, mert most a sírásnak van.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...