2013. szeptember 12., csütörtök

Itt van

"Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja Isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem."
(Petőfi Sándor)
 
Nagyon szeretem az őszt. Talán azért is, mert őszi születésű vagyok.
 
Összebújni:
 

Az érett fügében gyönyörködni:


A gyerekek újra elkezdik az iskolát a nagy nyári pihenés után:


Új, ezúttal őszi ajtódíszt készíteni - horgolni. Már megvan az ötletem rá:



Őszi terméseket gyűjteni és azzal díszíteni:
 
 

A falevelekkel játszani:


És a szüret ideje is itt van:

 
Kellemes őszi napokat Nektek is! Csodáljátok, mert olyan szép! :)


4 megjegyzés:

  1. Szépnek szép, elragadott a te hangulatod engem is, de én azért nyárpárti vagyok:) Kíváncsian várom az új ajtódíszedet:)

    VálaszTörlés
  2. Én csodálom is, mert nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  3. Én is ősz rajongó vagyok. Télen születtem, de a telet utálom :-D

    VálaszTörlés
  4. Én is őszrajongó vagyok. Én is télen születtem, és szeretem a telet is, de az ősz... Színeiben, hangulatában, érzéseiben... Nem véletlen, hogy ősszel volt az esküvőm is :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...