2013. szeptember 16., hétfő

Angyalok

Azt hiszem, hogy a több éve fontolgatott kérdésemre a múlt héten megkaptam a választ.
Ha erre az Igére nézve közelítem meg a dolgot, akkor volt (van) két angyalom, akik akkoriban (2006-ban) segítettek a jó útra. Az egyik a mai napig istápol (ezúton is köszönöm neki!). A másik már befejezte a szolgálatát.
Szóval az angyalok szolgálnak. Neked vagy nekem, vagy épp te szolgálsz neki vagy nekik. Mert "Vajon az angyalok nem szolgáló lelkek-e mind, akik azokért küldettek szolgálatra, akik örökölni fogják az üdvösséget?" (Zsid 1,14)

Te tudod már, hogy kiért küldettél szolgálatra?





1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a mai bejegyzésedet is!!!!!Éppen ápolok,ápolunk és iszonyú nehéz, valahogy nem gondoltam arra.hogy én is lehetek angyala másnak, csak másokban láttam eddig angyalt.:)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...