2013. augusztus 9., péntek

Várjál, csak közben...

Beszélgetek cseten a férjemmel. Kérdezek, de nem jön válasz. Erre ő:

Férj: - Várjál, csak közben jött két jehovás nő.
Feleség: - Hú, izgalmas.
Férj: - Én meg itt félpucéron. Ők meg irultak-pirultak... a kísértő... he-he
Feleség: - És mit mondtál?
Férj: - Semmit. Diplomatikusan közöltem velük, hogy nem egy irányból közelítjük meg a kérdést. Egyszerűen nem kell leállni vitázni velük. Ezek misszionáriusok. Ezeket ha megégeted sem lesz jobb belátásuk.
Feleség: - De ők is üdvözülnek?
Férj: - Ha hiszik, hogy a Jézuskövetésben új életük van, biztos. Én nem tudom, nem én üdvözítek, de nem is kárhoztatok senkit.... csak nem értek velük egyet, és megkértem, hogy távozzanak. Ha két férfi lett volna, akkor elküldöm őket.... mert azok még erőszakosabbak lehetnek. Nézd! Hallottam én már őket imádkozni, mély istenhitük van, szóval erről nem nyilatkozom.


Úgy, de úgy szeretem, hogy olyan bölcs és mindenre tudja a választ. Ő az én férjem. :)



 
Ezt a képet találtam a FB-on

6 megjegyzés:

  1. :) Mi is így közelítjük meg a témát, jönnek, próbálkoznak elég sűrűn.
    Azt nem értem, hogy a reformátusból lett jehovista ( nálunk így mondják) néni, miért válaszol köszönésemre: Békesség Istentől úgy, hogy Jó napot kívánok.....
    Az írás vége nagyon helyes :)
    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig nem sokszor találkoztam velük. Egyszer volt egy szitu, hogy mellém ült a buszon és elkezdte az újságot lapozgatni, aztán megszólított. Mondtam, hogy én Jézusban hiszek, aztán persze jött a dumájával. Úgy felhúzott, hogy mondtam neki, hogy legyen kedves és engedjen ki, így hamarabb le is szálltam. Nagyon irritáló volt!

      Törlés
  2. Kedvenc professzorom (Dr Sarkadi Nagy Pál) mesélte, hogy őt is sokszor megtalálták. Az Úsz professzora lévén az elején leállt velük vitatkozni, amikor látta, hogy reménytelen átváltott erre az egy mondatra:" A Jézust ismerem, Pálról is tudok; de ti kicsodák vagytok?" ApCsel 19,14–16

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon helyes és frappáns ige. Nagyon tetszik! Fogom alkalmazni. :) Köszi!

      Törlés
  3. Én sosem tudtam megérteni őket, miért kell erőszakkal téríteniük? Már szóba sem állok velük, mert úgy is hiábavaló:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért, mert van, akire még tudnak hatni, aki meghallgatja őket és így gyarapítják a "gyülekezetüket".

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...