2013. augusztus 25., vasárnap

Szépikék

Mostanában ezt a szót használom, ha valami nagyon tetszik... Tehát szépike. :)

Úgy, mint ez a szív alakú paprika, amit a férjemnek hagytam egyik reggel a konyhaasztalon:



vagy az ablakomban ülő lazac muskátlim:



vagy ez a gyümölcstál, amiből a sárgadinnye csak úgy illatozott a konyhában:



vagy a Kám által készített citromos tortácska (mert ugye amikor a teológus-férjek konferenciáznak, akkor a teológus-feleségeknek találkozniuk kell!!!):



vagy a barátaim Jézus szeret téged pólója, amit a koreai misszionáriusoktól kaptak (szuperjó dicsőítést és előadást tartottak pár hete):



Még Amerikában láttam a keresztény házaspárokon egyenpólót, aztán hoztam is haza több egyformát nekünk. Jó volt látni, hogy a barátaim is egyenpólót viselnek. Zelemérre tekertünk és a kerékpárúton mindenki megnézte őket, elolvasták, hogy Jézus szereti őket. Remélni tudom csak, hogy megindított egy-két lelket. Ez is szuper jó evengelizáló lehetőség.

7 megjegyzés:

  1. hűűű de jó helyen dolgozol, felismertem ám a helyszínt, ami az ablakodból látszik:)

    nem is rossz tipp, Zelemérre elkerékpározni...úgysem jártam még ott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy felismered, gondoltam ám Rád. :) Igen, jó hely, szeretem. :)
      Zelemérre pedig Alsó-Józsán át lehet eljutni, a Tesco mögött kell lemenni és balra a Csonkatorony utca végéig, majd balra a sínek mellett (egyszer át kell menni a túloldalra) egészen Zelemérig.

      Törlés
    2. Annyira jellegzetes az ablakból a látvány, hogy el sem tudtam volna téveszteni:)

      De jó, hogy leírtad az útvonalat! Kérdezni akartam, mert filóztunk a férjemmel, hogy vajon a főútvonalon mentetek e tovább Józsa után, de akkor van ez az "egérút" :)

      Egészen biztos, hogy elmegyünk majd, a legelső szép őszi hétvégére ki van tűzve programnak:)

      Törlés
  2. Milyen figyelmes gondoskodásban van része a férjuradnak. :)
    Szépek nagyon a muskátlik (sajnos én nem vagyok olyan jártas Debben, így nem ismertem fel a munkahelyedet. :P). Egy falumbeli hívő baptista lány Pesten dolgozik a SOTE-n, és nála láttam, hogy minden héten vesz a laborba egy csokor virágot, mert állítólag így jobb a hangulat és könnyebben megy a munka. Biztos van benne ráció.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem. :)
      Erre én is gondoltam, hogy egy csokor virág milyen jó lenne, aztán még sosem vettem, csak amikor kaptam nőnapra. De télen ki fogom próbálni, a szürke időben jól jön egy kis színvilág. :)

      Törlés
  3. Majdnem elsírtam magam, én is szoktam ilyesmiket hagyni reggel a Páromnak, sajnos nem biytos, hogy eyt még valaha megtehetem:(

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...