2013. augusztus 14., szerda

Örömpercek

Gondoltam bevezetem az örömperceket, amikor olyan történik, amit szeretnék megosztani veletek. Ma is voltak ilyenek, szóval örömpercek következnek:

- Amikor a postán millióan vannak, és a sorszámodat kihúzván látod, hogy előtted 16 ember van. 21 perc várakozás után aztán következel te és találkozol a gyüliből egy hölggyel és felajánlod neki, hogy szívesen feladod az ő levelét is, ne várjon még 10 percet. :)

- A hó közepén megkapni a munkabér-kiegészítést, mert ebben a hónapban több jár az előző havi szabik miatt. :)

- A férjemtől 'Jó az Úr' karkötőt kapni TÜRKIZKÉK-BARNA színben, ááááááááááááááááá! :)


14 megjegyzés:

  1. Az is jó, amikor a postán állok, annyian vannak, hogy szinte be sem férünk, és a pultosok olyan gyorsan dolgoznak, hogy 10 perc alatt végzek is :) Az én hangulatom hullámzik, mintha egy hullámvasúton ülnék. Még nem sikítok, pedig kellene :-D

    VálaszTörlés
  2. Néha én is vágom a pofákat... :)

    VálaszTörlés
  3. :) vannak örömpercek, és biztosan nem figyelünk eléggé rájuk.
    Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Júlia, én is így érzem. Ezért is gondoltam, hogy jobban, tudatosabban figyelek rájuk és meg is örökítem őket itt a blogon. :) Mert ez olyan jóóó.

      Törlés
    2. Volt ma nekünk is...figyeltem- kicsit általad is, köszi.

      Törlés
    3. DE jó, örülök! Aranyos vagy, örülök, hogy 'segíthettem'! :)

      Törlés
    4. Köszönöm látogatásod, előbb meglepődtem a tyűn :), aztán a végkicsengés pozitív volt, így talán tetszett is, amit olvastál.( Fontos véleményed, még így az ismeretlenségben is- hiszen én nagyon értékelem, amit itt olvasok, kapok.)
      Minden jót!:)

      Törlés
  4. akár egyetlen ilyen örömperc is feldobja az ember napját. nagy szükség van az ilyenekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :) És milyen jó egy nap visszagondolni ezekre.

      Törlés
    2. Orsi- nem tudom, mikor, hol látlak még, csak reménykedem, hogy ezt most elolvasod- hiányozni fogsz.( Írtam meggyőző megjegyzést is, pedig szépen mondtad, hogy nem lehet...és nem lehetett:)) )

      Törlés
    3. Drága Júlia, melengeti a lelkemet a megjegyzésed és köszönöm Neked.
      Ha leszek valahol, tudatom majd veletek.

      Törlés
    4. Látod- a sok más mellett, nekem ez a mai örömperc. Hogy vagy, itt vagy, elérhetlek:)( Jó volt, amit hoztál ott, és nem, nem mondtál el mindent, még nagyon sok lett volna:))
      Köszönöm bizalmadat:)

      Törlés
  5. Jajj, nekem is szükségem lenne sok - sok örömpercre, már ez is az, amit nálad olvasok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jobban figyelsz rájuk, észreveszed őket, mert ott vannak te körülötted is. :)

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...