2013. augusztus 21., szerda

Magyar

Tegnap mi is vártuk az esti tűzijátékot a közel 200.000 ember közt, de elmaradt a nagy szél miatt...

Gondoltam összegyűjtöm a kedvenc magyar videóimat, amik kis hazánkról szólnak.


1. Ez a legjobb. Azért is, mert pont akkor voltunk Angliában, amikor megjelent ez a videó és annál is fontosabbá vált magyarnak lenni.

Budapest Get Engaged


2. Aztán megmutattam ezt az angol ismerősöknek, akik közül az egyik közölte, hogy mindez nagyon szép, de nem minden feltalálóval ért egyet, hogy magyar volt.

Hungary World of Potentials


3. Ezt nemrég láttam. Fontosnak tartom, hogy magyar úticélt válasszunk nyaraláskor, ugyanakkor ez nem olyan fontos nekünk. Az ember szeretne világot látni, ezért utazik külföldre. Én is. Mégis itthon a legjobb.

Itthon a legjobb


4. Ez kicsit retrós, de tetszik, hogy olyan fiatalos és angol nyelvű.

Budapest Thank you


5. Büszkék lehetünk rájuk, hogy megnyerték a Britan's Got Talent show-t, csak kár, hogy nem itthon került erre sor.

Magyar árnyékshow


6. Van egy ország, ahol az álmomban jártam... Ebből a videóból kihagynám az első felét, csak sajnos nem találtam olyan klipet.

Magyarország



7. Ezt a dalt még évekkel ezelőtt hallottam egy Sláger Rádió Megapartin.

A Föld könnyei


Három szóval: SZERETEK MAGYAR LENNI! :)

6 megjegyzés:

  1. Én is! :) El sem tudnám képzelni máshol az életem, meghalnék a honvágytól...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárhol is éltem eddig, mindig hazavágytam. Ilyen ez a Magyarország. De akik külföldön vannak ismerőseim is mind azt mondják, egyszer majd hazajövünk... :)

      Törlés
  2. Én is szeretek magyar lenni. Amikor kicsi voltam azt hittem, minden ember magyar és református. Aztán rájöttem más országokban, más nyelveken beszélnek. De ha hazamennek, magyarul álmodnak :-D

    VálaszTörlés
  3. A magyar árnyéksow táncosaira én is nagyon büszke vagyok:) Én is büszke vagyok arra, hogy magyarnak születtem, sajnos a történelmi helyzet miatt, ebből sokszor származott hátrányom:(

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...