2013. augusztus 31., szombat

Könyvespolc

Már több napja próbálnék valamiről írni, de az a valami nem jön, így maradnak a mindennapok.

Kb. három hete sikerült elhozni egy régi könyvespolcunkat, meg a férjem szülőföldjéről is egyet korábban, így mondhatom, hogy a közel 900 db könyv "rendbe" lett téve a szobánkban. El tudnék még képzelni egy polccserét, de ahhoz legalább a Jysk-ig kellene menni, ahol 7000 Ft a legolcsóbb darab, így az még várat magára. Nagy megkönnyebbülésemre a komódról és az íróasztalról lekerültek a könyvek a polcokra, így már élhető a mi kis zugunk. Ennek örömére már napok óta csak takarítok, rendeszkedek. Olyannyira, hogy tegnap és ma lemostam minden ablakot, ajtót, csempét, fűtőtestet, a függönyöket kimostuk, új asztalterítőt tettem, rendet raktam a fiókokban stb. Már csak a könyveket kellene rendszerezni. Elmondhatom, hogy mostmár szeretek itt lakni.



Élvezem ezt az időjárást, tetszik a vénasszonyok nyara. Hűs reggelek, szellős nappalok, pont kellemes. El tudnám képzelni ilyennek a mindennapokat. De mégis fáj a szívem, hogy ilyen hamar elrepült a nyár. Ismét szortíroztam a ruhákat, a nyáriak már aludni mennek egy másik helyre.



Lassan lekerül a tavasz-nyári ajtókoszorú és jön helyébe az őszi.

Tegnap 3 órán át beszélgettem a legjobb barátnőmmel telefonon. Úgy elrepült az idő, észre sem vettük. Ilyen az, amikor olyan emberrel "töltöd az idődet", akivel egy hullámhosszon vagytok és nem számít se tér, se idő. Azt mondta, hogy hálásnak kell lennünk Istennek, ha elmondhatjuk, hogy van egy igaz barátunk, akivel mindent meg tudunk beszélni és bármikor. Jól esett ez a gondolata. Olyan jó, hogy ő van nekem és én neki. Tényleg hálásak lehetünk egymásért. :)

Közben a férjem elkezdte szervezni a 30. szülinapomat. Engem pedig furdal a kíváncsiság. Áááááá! :)

1 megjegyzés:

  1. A könyvespolc nekem is jól jönne, egy a konyhába a szakácskönyveimnek (amit már rég tervezek), egy pedig a nagyszobába a többi könyvemnek, amelyeknek nagyrésze még a szüleimnél van, s jó lenne már egy leltárt készíteni róluk:) Csak olyan sokba kerülnek a polcok is. Na meg jó lenne új könyveket is venni, de azok is olyan drágák:)
    Az ősz nekem sosem volt kedvencem, talán csak a szép színei s a gazdagsága ami tetszik, de ami utána jön, a tél, azt abszolut nem szeretem, én nyári leány vagyok, folyton csak a nyárban élnék:) S aztán a moastani lelkiállapotomban, még annyira sem tetszik az ősz, csak mégjobban lehangol. Sajnos.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...