2013. augusztus 6., kedd

Egy magyar is

Egy magyar fotós képe is díjazott lett a National Geographic pályázatán. Lantai-Csont Gergely Kongóban kapott lencsevégre egy szektát, amint a vallási szertartásra készültek. A kép azért fogott meg, mert Kongóban készült és az a nő olyan vidám rajta, mint most én, mert hazaengedték a férjemet.

A hétvégén elkezdtem horgolni neki a kalapját (tavaly májusban is elkezdtem, de rossz mintát választottam, és lebontottam), és megkaptam ma tőle Ha isten Fia táncol Adriann és Bridget Plass könyvét ajándékba. Ja, és vacsorára lecsóval várt haza... És ez most nagyon vidámít!!! :) Úgy minden együtt. :)


Cikk elérhető itt

2 megjegyzés:

  1. Örvendek, hogy hazaengedték a férjedet, minden rendben ugye? Nagyon jó ez a fotó, nemcsoda ha díjazott lett:)

    VálaszTörlés
  2. Hála Istennek, hogy örömhíred van a férjedről! vigyázzatok egymásra:)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...