2013. július 20., szombat

Vissza

Múlt héten kedden érkeztem haza Franciaországból, reggel 6 helyett már fél 5-re a Népligetben voltunk, így elértem a 4.58-as vonatot is. Az utazással nem volt gond, mert mellettem nem ült senki, és mivel tudtam aludni a buszon, így túl fáradt sem voltam.

Másnap névnap, majd harmadnap az 5 éves, igen, jól olvassátok, az 5 éves házassági évfordulónk. Megünnepeltük, elutaztunk Egerbe. A nap úgy indult, hogy defektet kapott az egyik kerónk, lekéstük a korai vonatot, így két órát az állomáson várakoztunk a következőre. Odaérvén meglátogattuk a Csillagvizsgálót, egy pincerendszert, a patikamúzeumot és az ortodox templomot, majd sétáltunk a városban, beültünk egy nagyon jó cukrászdába is. Így ünnepeltünk kettecskén.

Aztán voltam ismét otthon is, Anyánál. Sétáltunk, beszélgettünk együtt. Így teltek a szabi további napjai.

3 megjegyzés:

  1. Még sok-sok ilyen évfordulótok legyen!! :)

    nekünk tavaly már a 25. volt:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a házassági évfordulótokhoz:) Nekünk novemberben lesz egy kerek szám, igaz nem házassági, de 10 kerek éve vagyunk együtt:)
    Szép az új fejlécerd, az a spaletta nekem is nagyon megtetszett a beszámolódban:)
    Jó visszarázódást, jó hogy vannak még ilyen rendes főnökök is:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nektek! Hamarosan visszaolvaslak benneteket, csak tényleg vissza kell rázódni.
    Orsi gratulálok a 25-höz, Kati Nektek pedig a 10-hez. Szép számok! További örömöket!

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...