2013. június 8., szombat

Változatosság

...néha kell. Az emberek szeretnek a biztonsági zónáikban megmaradni, hozzászoknak a régihez, a megszokotthoz, és nehezen változtatnak. Én most úgy döntöttem, hogy a hosszú hajamat újra, 13 év után ismét levágatom rövidre. Ajánlottak egy nagyon kedves, olcsón dolgozó fodrászt, aki remek frizurát vágott. Ellátott mindenféle tanáccsal, elmagyarázta, hogy egy-két helyen miért kell ritkítani és mit használjak hozzá, hogyan kezeljem stb. Maximálisan megvagyok vele elégedve. Igaz, mindig vasalnom kell majd, de ezt könnyebb lesz, mint a hosszút.

Ha meg már ezt is unom, akkor úgyis gyorsan megnő. De most ♥.

Ti ragaszkodtok a megszokott dolgokhoz vagy szeretitek a változatosságot?

2 megjegyzés:

  1. Jajj, én nagyon ragaszkodom a megszokott helyekhez, dolgokhoz, s ez sokszor hátrány. Az én fodrásznőm mindig vmi extrémebb frizurát akar nekem, de én évek óta ragaszkodom a régihez:)

    VálaszTörlés
  2. Valamikor nekem is fenékig érő hosszú hajam volt. Aztán levágattam, azóta mindig rövid. Nekem ez praktikus, könnyebben gondozható/beszárítható.
    Szóval én ugyan szeretem a változatosságot, de van, amikhez ragaszkodom:)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...