2013. június 7., péntek

Ősi ír áldás


Tegnap, a tavalyihoz hasonlóan a Kántus évadzáró hangversenyén voltam. Hogy  mi is az a kántus? A DRKoll., idén 274. éves ifjúsági vegyeskara. A hangverseny végén az összes fiatal a dísztermet körbeállta és együtt, hangosan ezt a dalt énekelte:

Az Úr vezessen végig az úton, ha szerteszét sodor is a sors,
Mert ha Ő benne bízva bízunk nagy örömben majd találkozunk. 
Refr. És míg újra látjuk egymást, Isten a kezében tartson meg,
És míg újra látjuk egymást, Isten a kezében tartson meg. 

Letér az útról a gyarló ember, de lelkében Jézus hangja súg,
Kövesd e hangot, azt mondja néked: “Én vagyok az élet és az út.”
Refr. Meglásd újra látjuk egymást, Isten a kezében tartott meg,
Meglásd újra látjuk egymást, Isten a kezében tartott meg.

Ősi ír áldás

Nagyon áldott volt, ahogyan körbeálltak mindenkit és hittel, szeretettel ezt a dalt énekelték. Tetszett.


1 megjegyzés:

  1. Csodálatos lehetett!Még így olvasva is beleborzongtam....Szeretem az ír áldásokat,olyan emberiek.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...