2013. június 26., szerda

A levendulák földjére


...megyek. :) Mostmár biztos. Tavaly is úgy volt, aztán nem jött össze. Most igen. Még februárban megvettem a buszjegyet, sikerült olcsón. 27 óra oda és 27 óra vissza. 10 napot leszek Provence-ba, a testvéremet látogatom meg, ugyanis ő ott dolgozik.

Sok helyütt jártam már a világban, de úgy érzem, ez lesz az eddigi legszebb. Ugyanis ez a vidék olyan, amilyet mindig is elképzeltem az én kis világomban/nak.
Már csak 2 nap. Péntek este 11-kor indul a buszom a Népligetből! :)

És még hab a tortán, hogy sikerült nekem is a TÁMOP-os programon keresztül ingyen francia nyelvet tanulnom. Júni közepén kezdődött és szeptember végéig tart. Úgyhogy az idei nyár tanulással telik.


Terveim közt szerepelnek:
  • őszinte és hosszú beszélgetések a Tesvéemmel, akivel most nagy szükségünk van egymásra Apa után
  • Verdon-kanyon!!!! vááááááááááááááááááá! :)))))
  • francia bolhapiac
  • francia turkáló
  • kávézó
  • macaron
  • fonalbolt
  • levendula föld mindenhogyan és mennyiségben, esetleg levendula olaj
  • francia csoki
  • tipikus francia reggeli ropogós bagettel és teavajjal, dzsemmel
  • croissant
  • borvidék finom borral / pince
  • illatos szappan
  • ó, a francia sajtok
  • milyen egy francia posta
  • pékség
  • tengerparton horgolni!!!
 Remélem a legtöbbet sikerül megvalósítanom.

Igyekszem majd minden nap jelentkezni, úgyhogy gyertek és kövessétek az én Provence-i sétáimat fényképes beszámolókkal! A gépemet viszem. :)

5 megjegyzés:

  1. Én nagyon várom a beszámolódat és fotót, fotót, fotót minden mennyiségben!!:)

    Drukkolok, hogy a listádon szereplő összes kívánságod teljesüljön!

    Érezed magad nagyon jól és jó utat:)

    VálaszTörlés
  2. Ó,ez nagyon szép lesz!!!!!érezd nagyon jól magad és milyen jó lesz.sírós-nevetősen együtt lenni a testvéreddel!!!!!
    Várom a beszámolókat!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Kívánom, hogy sokkal-sokkal több minden legyen az élménytarsolyodban, mint amit ide felsoroltál! Nekem csak egy vágyam van, sok fotót készíts, és oszd meg velünk :-)

    VálaszTörlés
  4. De jó, szép találkozást a testvéreddel és Provence- val:) Várom a beszámolókat:)

    VálaszTörlés
  5. Na NEEEEE!!!!!! Miről maradtam le!!! De jó neked! Én csak Tihanyig jutottam!!!! Ráadásul tesókád ott él!!! Jaj be" csodás neked Noryta!!!! ÍRÍGYED lettem!!! De csak szeretős írígyed!!! D:))
    Érezzétek jól magatokat! Vagy már itthon vagy??? Remélem hozol sok jó ötletet! D:))
    Pusz

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...