2013. május 5., vasárnap

Hazalátogattam

És milyen jó volt. Kaptam két nap szabit, így már az ünnepnapon este elvonatoztam. És egy percet sem késett a sihu, egyik átszálláskor sem. Ezért jó hétköznap utazni.

Néhány számomra kedves kép és emlékezetes hely:

Itt horgoltam, a teraszon:

Titusznak melege volt:

 Százszorszépek és gyermekláncfüvek:


Gyerekkoromba mindig koszorút fontunk belőle:


Számoltuk a szirmait, hogy "Szeret, nem szeret...":


Kicsi varangyos béka. Tele volt az udvar velük. Élvezik a harmatos füvet. Amúgy utálom a békákat.

 

Felkerekedtem hát és kitekertem a Köröshöz.
Az utca elején van ez a gólyafészek. Amióta az eszemet tudom, mindig hazalátogatnak. 


Ez az elhagyatott istálló a gyerekkori barátnőmmel kedvenc helyünk volt. Sejtelmes, izgalmas, titkos helyünk. :)


Pont vetettek előtte:


A gát egyik része fekete földből épült. Elneveztük Tesómmal 'csoki út'-nak. Ezek a réti boglárkák nőnek rajta. :)


És árnyas fák közt vezet...


A friss tavaszi szellő csak úgy lengedeztette a füvet:


Körös-Maros Nemzeti Park, természetvédelmi terület:


Felérve a gátra, a még mindig áradó Körös fogad. Egészen a gátnál van. Félelmetes.


Apa sokat horgászott. Ennél a nagy fánál van a kedvenc helyének a lejárata. Most víz alatt.


 És a fák, ahogy összeérnek. Alatta szoktunk átbiciklizni a partra, ha száraz az út.


Pont elkaptam az érkező vonatot.


Tudtam, hogy jön visszafelé is egy másik, így a hídhoz mentem. Sok fát kivágtak.


Látszik, hogy víz alatt a lépcső és a járda:


És íme a vasúti híd. Apukám egykoron sokat ugrált le róla... :) De psszt, ez titok! :)


És megérkezett a vonat. Horgászok szálltak fel rá:


És el is ment. Sajnos a mellette lévő másik kedvenc helyünk is víz alatt van. Pedig sokat bográcsoztunk ott.


Hazafelé menet sikerült lencsevégre venni az éppen ebédelő gólyát, aki kirepült a fészekből, mert már csak a másik volt bent, amikor hazamentem. Láttam. Nagyon örültem. Sajnos aztán két kerékpáros megzavarta őt, és elrepült. Azért most biztosan nem éhezik. Hála Istennek!


Már nagyon várom, hogy a partra is kiüljünk. Remélem hamarosan apadnak a vizek.
Köszönöm, hogy velem tartottatok! :)

1 megjegyzés:

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...