2013. május 8., szerda

Ha bennem vagy



Ha bennem vagy,
mindig szelíd vagyok.
Ha bennem vagy,
másnak békét adok.
Ha bennem vagy,
csak jóra gondolok.
Ha bennem vagy,
tenni csak jót tudok.

Ha bennem vagy,
várom a szavadat.
Ha bennem vagy,
tudom a célomat.
Ha bennem vagy,
szánom a kínokat.
Ha bennem vagy,
élem a sorsokat.

Ha bennem vagy,
jöhetnek viharok.
Ha bennem vagy,
oly vakmerő vagyok.
Ha bennem vagy,
teszek és segítek.
Ha bennem vagy,
mindenkit szeretek.
 
Forrás: Visszhang c. könyv, Luther Kiadó


5 megjegyzés:

  1. Hogy ez mennyire aktuális most nekem, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Az a legjobb az életben,ha Isten bennünk van.....
    Kié a vers?Te írtad????

    Előttem megy.....Köszönöm a bátorítást!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mammka, nem én írtam, de most feltettem a forrást. Sajnos nincs a szerző a vers mellé téve.

      Törlés
  3. A szerző: S. Arnold Klára.
    Ezt a versét az egyik könyvében (Fényes utak, Szent Gellért Kiadó) publikálta, de sejthetően korábban más keresztény médiumban is megjelent - rendszeresen küldte a szerzeményeit bizonyos újságoknak, jellemzően nem ragaszkodott a neve feltüntetéséhez, illetve előfordult, hogy álnéven ("Parázs") szerepelt.

    Képzőművészetekben is aktív volt, a megtekinthető példák között szerepelnek Budapesten a városmajori kistemplom festett üvegablakai, melyek szintén az ő alkotásai.

    1926.07.05-én született, 2014.12.17-én halt meg - most januárban lesz a temetése.

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...