2013. május 25., szombat

Egy kis semmiség is...

Oly sok mindenről kéne írnom, aztán csak halogatom. A gépelést sem kezdtem még el. Most épp tekerni készülünk, meg bodzát szedni, de nagyon esőre áll az idő és fú is a szél.

Készítettem 10 liter bodzaüdítőt, mert hoztam otthonról házi, nagy tányérú virágokat. A receptet itt találjátok a másik blogomon.

Már második hete csináljuk Kámmal a FlyLadyt. Ez egy olyan program, ami segít rendbe szedned a lakásodat a mindennapokban, csupán 2-15 perces - később rutinná váló - takarítással. Eszméletlen jó, és most rend van és ezt úgy szeretem, hogy csak a pihenésé a fő szerep. Nyugalommal tölt el. Ma belépett a napi 15 perces mozgás is... :) Ha lesz benne olyan rész, ami az én értékrendemnek nem megfelelő, azt nyilván kihagyom - pl. ezotéria, jóga stb.

Közben imapárok alakultak Zsuzsánál. :) Ez olyan jó, hogy egymásért is imádkozhatunk! :)

És 23-án volt 6 éve, hogy Chicago-ban összegyűltünk a világ összes tájáról néhányan - Malawi, Tanzánia, Kolumbia, Oroszország, Németország, Észtország, Fülöp-szigetek, Namíbia, Hong-Kong stb. - , hogy utána 3 hónapra keresztény gyerektáborokba (camp) menjünk szolgálni. És erről mindig megemlékezünk. Nagyon jó csapat verbuválódott össze. Várjuk a reunion-t, akár a 10. évben jó lenne újra összejönni. :) Reméljük megadatik! Nagyon bízunk benne! Mindannyian!

Kellemes pihenést nektek is!


2 megjegyzés:

  1. Szép hétvégét nektek is:) Megkaptad az emailom amit a múltkori leveledre válaszoltam? Csak azért kérdem, mert semmi visszajelzést nem kaptam:)

    VálaszTörlés
  2. Szép hétvégét nektek :-)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...