2013. április 20., szombat

Szeretlek, ó Uram

Tegnap ifin Definity játékot játszottunk. Ismeritek? Annyit, de annyit nevettem, hogy csak na. :) Az a játék lényege, hogy az Idegen szavak szótárából (szerk. Bakos Ferenc) felolvas a játékvezető egy szót és arra mindenkinek a papírjára egy hihető, határozott, általa kitalált "megoldást" kell írni. Az kap pontot, aki eltalálja a szó jelentését vagy  akiére a legtöbben szavaznak.
Ilyen szavak voltak, mint például: öre, jarovizálás, esztena, obi. :) Ti ismeritek ezeket? Játszottatok már?

Az áhitat előtt mindig énekelünk, gitározunk. Ezt a dalt választottam, nagyon megérintett. Most is elsírtam magam rajta:

Itt vagyok most jó Uram, Hozzád száll e dal.
Tudod, sokszor hívtalak, de ma másként szól e hang.
Mert ma nem azt kérem, hogy adj még, nem könyörgök, figyelj rám,
Csak azt mondom, hogy szeretlek, Atyám.

Szeretlek, Uram, hálám szívemből fakad.
Hiszen mindent látsz Te bennem, hatalmad olyan nagy.
Szeretlek, Uram, hálám szívemből fakad,
És éneklem, hogy áldott légy Uram.

Ismét térden állok én, s tudom, hogy hallgatsz rám,
Bár sokszor hideg szavakat szól kopott és halk imám.
De most el kell, hogy mondjam egyszer, amit oly rég szeretnék,
Hogy szeretlek, és szívem csak Tiéd.

Szeretlek, Uram, hálám szívemből fakad.
Hiszen mindent látsz Te bennem, hatalmad olyan nagy.
Szeretlek, Uram, hálám szívemből fakad,
És éneklem, hogy áldott légy Uram.

Zenei kísérettel ezt hallgasd meg! :)


1 megjegyzés:

  1. Ezt az éneket én is nagyon szeretem...azoknak, akik esetleg nem ismerik, itt van az egész dallammal:) http://www.youtube.com/watch?v=9WRtDmosPZ0

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...