2013. április 4., csütörtök

Imaparafrázis

Uram, tégy engem a békéd eszközévé,
Ne mást, és ne mássá - lehessek híd, lehessek közvetítő, lehessek kapocs!

Hogy szeretetet hozzak oda, ahol gyűlölet van,
Add Uram, hogy szerethessem azokat, akik annyira nem szerethetőek. Tudom, hogyha akarod, még engem is szerethetővé tudsz tenni!

Hogy a megbocsátás szellemét hozzam oda, ahol széthúzás van,
Hadd mutassam meg Uram, hogy lehet újrakezdeni, lehet változtatni, hogy lehet megváltozni.

Hogy harmóniát hozzak oda, ahol hamisság van,
Zenében, közösségben, kapcsolatban, önmagamban...

Hogy hitet hozzak oda, ahol kételyek vannak,
De legalább hadd adjak impulzusokat - hiszen a hitet te adod, Uram!

Hogy örömöt hozzak oda, ahol szomorúság lakik.
És add Uram, hogy ez tartós öröm legyen - ne múljon el hamar, ne veszítsünk el téged!

Uram, add meg nekem, hogy én vigasztalhassak ahelyett, hogy engem vigasztalnának,
Csak neked adhatok hálát, ha ezt képes vagyok megtenni, hiszen ez azt jelenti, hogy engem már valaki megvigasztalt!

Hogy én értsek meg másokat ahelyett, hogy arra vágynék, engem értsenek meg,
Mert tudom, hogy te már megértettél engem!

Hogy szeressek inkább, minthogy engem szeressenek.
Mert te tudod Uram, hogy a szeretetből minél többet adok tovább, annál több marad nekem.

Mert aki elfelejti magát, az találja meg,
Hálával emlékszem arra a pillanatra, amikor te megtaláltál engem, Uram!

Aki megbocsát, annak megbocsátanak,
Köszönöm, hogy ebben példát adtál Uram!

Aki meghal, az felébred az örök életre.
Add Uram, hogy a Te arcodat lássuk meg az ébredéskor!

Mesterházy Balázs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...