2013. április 11., csütörtök

Angyalaim


...akiknek hálás vagyok, mert a betegségem közepette ápoltak.

Először is kedves férjemnek, aki segített nekem.
A Drága Egyetlen Barátnőmnek, aki postán gyógyító csokit és Ekinákét küldött nekem. :)
A Testvéremnek, aki gondolt rám.
Az Édesanyámnak és Édesapámnak, akik aggódtak értem.
A lelki testvéreimnek, akik imádkoztak értem.
Aztán a Kolléganőmnek, aki elvitt kocsival az orvoshoz és így az első lehetettem a rendelésnél, hamar végeztem is.
Következőképp a Főnökömnek, aki küldött nekem egy gyógycsomagot hársfamézzel, szőlővel és banánnal, valamint lándzsás útifű sziruppal.
És a tegnapi nap kaptunk finom étkeket a Kolléganőm édesanyjától.

Köszönöm nektek Angyalaim! Mind megörvendeztétek a szívemet és egy kicsit jobbult az állapotom is!


2 megjegyzés:

  1. Most olvasom csak, hogy beteg voltál (vagy?). Jobbulást Neked! Mi az az Ekináke?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még az vagyok, csak lázam ninc már. Az Ekináke az Enchinácia töltetlen, mentol ízű kemény cukorka.

      Törlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...