2013. március 24., vasárnap

Virágvasárnap

Emlékszem 6 éve ilyenkor Boldván szolgáltunk az ottani gyülekezetben. Ragyogó, verőfényes napsütéses nap volt, a fák már virágba borultak, s ontották illatukat a rózsaszín csodák.

Akkor éreztem át igazán a virágvasárnap üzenetét.

Egy ember bevonult. Jeruzsálembe. Egy szamárcsikón ülve. A nép imádja, örül neki és tapsol érte. Hozsannát zengenek és pálmaágakkal kivonultak a fogadására. Még a ruhájukat is az útra terítik, hiszen érkezik a Király.

Ő pedig már érzi szívében és tudja, hogy ez nem tart sokáig. Mégis szelíden vállalta ezt értem, és te érted is.

Ezzel el is kezdődött a Nagyhét...


5 megjegyzés:

  1. Áldott Nagyhetet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Neked is! :)

      Törlés
  2. Kokrétan tegnap reggel szembesültem vele, hogy virágvasárnap van, mikor kinyitottam a kalauzt. Tavaly valahogy később volt a húsvét, úgy rémlik. Mindegy, most már tudom, hogy Nagyhét van. Szünet van az egyetemen, de még mindig Bp-en dekkolok, bizonyos könyvtározási feladatokat elvégzendő... de két nap múlva én is húzok haza keletre. Várom már, hogy otthon, a gyülekezetben tudjak ünnepelni.
    Áldott készülődést kívánok nektek!
    Idén is mentek legációba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férjem a teológus, én a felesége vagyok, ezért teológus-feleség. :) Csak jövőre indul a legáció.

      Törlés
  3. Ez érdekes.. az egyik jó barátom a Károlira jár, most elsős, és ő már most karácsonykor is volt legációban. Ezek szerint Debrecenben máshogy szokott ez lenni. Különben az otthoni gyülekezetembe is általában Debrecenből szoktak jönni teológusok, úgyhogy az sem kizárt, hogy jövőre a férjeddel is találkozni fogok. :)

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...