2013. március 22., péntek

Csak el ne múljanak ezek a pillanatok

Két hete én vállaltam megtartani a körünk alkalmát. Kreatív estét terveztem, filcanyagokat vittem, szalagot, cérnákat, levendulát, csipkét és sok más díszíthető kelléket. Tudnotok kell, hogy általában fél 8-kor kezdünk. Na már most mint jó "előadó" kivételesen időben érkeztünk (mert amúgy mindig késünk, de most kértem a férjemet, hogy fél 8 előtt legyünk ott). Szóval időben megérkeztünk, és még senki sem volt ott, sőt még 8 előtt sem nagyon. Elcsüggedtem, hogy mennyire készültem és nem jönnek el. Aztán hirtelen érkeztek meg, így 8-an lettünk.
Született férfiak által készített: levendula párna, madárkás kitűző és egy poháralátét. A női kezekből fülbevaló, báránykás kitűző, hajcsat és filcvirág kitűző került ki. Nagyon tetszett nekik, mondták, hogy legközelebb is csináljunk ilyet. Mondtam, semmi akadálya. Boldog volt a szívem.

Mivel egy ilyen alkalom nem múlhat el igei alapok, elcsendesedés nélkül, így közösen imádkoztunk és egy meditáció félét olvastam fel, mivel most inkább a közös együttlétre és a kreativitásra helyeződött a hangsúly.

De ez feltöltött minket:

Istenem, olyan jó most nekem. Mert végre újra érzem, hogy itt vagyok, ahol te vagy, és te ott vagy, ahol én. Mert magadhoz emelsz és leszállsz hozzám. Csak azért, hogy találkozzunk, te meg én. Milyen jó ez a pillanat, feltölt új érzésekkel, új lendülettel. Köszönöm neked. Mindig így van ez. Amikor elkeseredem, amikor magam alá zuhanok, amikor úgy érzem, nem talállak, akárhol is keresnélek, akkor megérkezel. Hirtelen, csendesen vagy hangosan és gyorsan, de megérkezel. Pont oda, ahol éppen vagyok. Hogy találkozzunk és elmondd újra, szeretsz engem és fontos vagyok. És akkor felemelkedem, mint egy kerek és boldog lufi, és csak szállok egyre magasabbra - veled. Szárnyakat adsz vágyaimnak és elhiszem, hogy veled tényleg nincsen lehetetlen, hogy benned az én álmaim is célba érhetnek, és az én életem is értékes és fontos.
Ezek a találkozások segítenek át az életem nehéz percein. Hogy tudom, érdemes várni rád, mert megérkezel. És hozol sok meglepetést, ajándékaidat gazdagon adod nekem. Vannak pillanatok, amikor azt kívánom: bárcsak ez a perc örökké tartana, bár sose múlna el. A pillanat, amikor szívem összeér a tiéddel, amikor kezed az enyémbe kulcsolod, végtelen gyöngédséggel ölelsz magadhoz, és fülembe suttogod: gyermekem, szeretlek téged. Köszönöm.

Deák Ágota







Pinterest fotók


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a könnycseppeket,amiket előcsaltál az elmélkedéssel!!!!!

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...