2012. május 23., szerda

Május 23. - 23th May

Hála van ma azért a szívemben, mert 5 éve ilyenkor már Chicagoban lehettem és találkozhattam sok-sok keresztény testvérrel a világ különböző pontjáról. Minden évben megemlékezem a május 23-áról. :) Áldott alkalom volt az ELCA-vel!

És mi is ez a program?
A Magyar Evangélikus Egyház minden évben gyermekfelügyelőket keres olyan fiatalok személyében, akik 18-30 év közöttiek és beszélnek angolul.
Én 2007-ben jelentkeztem és póttagnak betettek. Már le is mondtam az egészről, amikor felhívott a szervező március közepén, hogy májusban repülök, mert az egyik lány visszamondta és én megyek helyette. Még hozzá Kaliforniába. :) Nagyon örültem.
Áldott 3 hónapot tölthettem Ámérikában.

Hihetetlen, hogy már 5 éve volt. Milyen gyorsan szalad az idő.


Ez a kép a Rém rendes család szökőkútnál készült Chicagoban.-This photo was taken in Chicago at the fountain of Married with Children
Thank God for this day. I remember 5 years ago when I went to Chicago and met there with my international friends. I love every 23th May in every year! That was a blessed time there with the ELCA! :) 

I cannot beleive: it was 5 years ago. How time fast go by.

3 megjegyzés:

  1. Ú, de jó lehetett! Mit csináltál konkrétan? Én 5 évvel ezelőtt, június végétől szeptember elejéig Svédországban voltam egy amerikai Bibliaiskolában önkéntes (www.holsby.org). Utána még 1x (2009ben) voltam. Juj, de jó volt. Jó lenne elmenni Amerikába és Kanadába is-kirándulni, dolgozni, nyelvet tanulni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekfelügyelő voltam Kaliforniában. Heti rendszerességgel érkeztek a gyerekek és velük kellett foglalkoznunk (Bible Study, éneklés, játékok, programok). Örök élmény! Kanadába én is szívesen elmennék, méghozzá a Prince Edwards Island-re, ahol a Váratlan utazás játszódott. Nagy álmom. :) Jó lehetett Svédországban, nem volt túl hűvös? Biztos szép helyeken jártál. Örülök! :)

      Törlés
  2. De jó lehetett a gyerekek táboroztatása! Én is Prince Edwards-ra szeretnék menni, Hetty néni rulez :-) Svédországban minden nagyon: nagyon zöld, nagyon hideg (nyáron 16-21 fok van átlagban), nagyon szép, nagyon nagy, nagyon drága! Ha érdekelnek a képeim, itt vannak:
    https://picasaweb.google.com/117270745943878261797/MindennapokGoteborgbanSacival?authkey=Gv1sRgCMuC-Kf2kOuD7wE
    https://picasaweb.google.com/117270745943878261797/Dania?authkey=Gv1sRgCNnQkcvZ55G__gE
    https://picasaweb.google.com/117270745943878261797/SvedTajakI?authkey=Gv1sRgCIfqk83Qgb2Z8QE
    https://picasaweb.google.com/117270745943878261797/SvedTajakII?authkey=Gv1sRgCMiy0Y7emN7REQ

    VálaszTörlés

Kincset érő szavad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...